یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از دیدار برگشت مقابل الوحده شرکت کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در نشست خبری اظهار کرد: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم. حریف با پرس خوب، خیلی خوب بازی را بسته بود. در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم. نتوانستیم به بازی سرعت بدهیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی یک‌طرفه شده بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. فکر می‌کنم با استفاده کردن از فرصت‌های خود نتیجه غیر از این بود و بازی می‌توانست دست‌کم مساوی شود اما به تیم الوحده تبریک می‌گویم زیرا با انرژی خوبی بازی کرد و خیلی قوی کار را شروع کرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت مان زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

گل‌محمدی درباره دلیل ناکامی تیمش در به ثمر رساندن موقعیت‌ها در این بازی و بدشانسی سرخ‌پوشان گفت: بحث بدشانسی نیست و اصلا اعتقادی به آن ندارم و کسی که تمرکز برای زدن ضربه و ثبت گل را داشته باشد می تواند به آن برسد. به نظرم ما تمرکز نداشتیم  و روی توپ‌هایی که با زحمت به دست می‌آمد، بی دقت بودیم و خیلی راحت از دست می‌دادیم.