چیزی به آغاز بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال 2006 باقی مانده است. تیم ها یکی پس از دیگری خود را به آلمان می رسانند تا خود را برای حضور در این آوردگاه بزرگ آماده کنند.تازه ترین اخبار را در این زمینه می خوانید.

توپچی های حیرت آور برزیل
در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم برزیل موفق شد در یک دیدار دوستانه چهار بر صفر نیوزلند را مغلوب کند. این تیم با حضور تمامی ستارگانش توسط رونالدو، آدریانو، کاکا و جونینهو دروازه حریف را گشود. تیم ملی برزیل در جام جهانی 1982 در مرحله مقدماتی با این تیم همگروه بود و با چهار گل نیوزلند را شکست داد.تیم کره جنوبی در اسکاتلند سه بر یک مغلوب غنا شد. تیم فوتبال ژاپن در آلمان با تنها گل تامادا مالت را از پیش رو برداشت. هلند در خانه برابر استرالیا به تساوی یک بر یک رسید.نیستلروی برای هلند و تیم کاهیل برای استرالیا گلزنی کردند.ساحل عاج نیز در مصاف با اسلوانی به پیروزی سه بر صفر رسید.دروگبا دو  گل و کانگ آکالی برای تیم ساحل عاج توپ را درون دروازه حریف جای دادند.
فونکا، مشکلی با لاولپه ندارم
 فرانسیسکو فونکا تاکید کرد هیچ گونه اختلافی بین او و سرمربی تیم ملی مکزیک وجود ندارد.فونکا مهاجم سرنوشت ساز مکزیک در این باره گفت:  در دیدار فرانسه و مکزیک بحث من و لاولپه یک حادثه بود و خیلی زود این موضوع حل و فصل شد.وی در پایان گفت: من از نیمکت نشینی ناراحت نشدم چراکه همه ما سربازان کشورمان هستیم و حتی حضور بر روی نیمکت تیم ملی برای تمامی بازیکنان افتخار بزرگی به شمار می رود.
یک آرژانتینی داور بازی افتتاحیه
از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی داوران دیدارهای مرحله مقدماتی اعلام شد.هوداسیو الیسوندو داور آرژانتینی مامور قضاوت دیدار افتتاحیه بین تیم های آلمان و کاستاریکا خواهد بود.در این بازی داریوگارسیا و رودولفواوترو از آرژانتین نیز دو کمک داور این دیدار هستند.دیدار تیم های ایران و مکزیک نیز با قضاوت روبرتو روزتی از ایتالیا برگزار خواهد شد که دو کمک داور ایتالیایی نیز او را همراهی می کنند.
کژمان مصدوم شد
ماتیا کژمان مهاجم تیم ملی صربستان و مونته نگرو به احتمال زیاد دیدار نخست تیم کشورش مقابل هلند را از دست خواهد داد.کژمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در دیدار دوستانه صربستان مقابل باشگاه اس.تی فایت اتریش غایب بود و پزشکان تیم صربستان درصدد هستند او هرچه زودتر به آمادگی مطلوب برسد.
خداحافظی ویدوکا بعد از جام جهانی
مارک ویدوکا کاپیتان استرالیا بعد از جام جهانی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.مهاجم سی ساله باشگاه میدلزبرو در این باره گفت: عملکرد استرالیا در جام جهانی در تصمیم او بسیار تاثیر خواهد داشت. ویدوکا اصلی ترین دلیل برای خداحافظی را دوری بیش از حد از خانواده اش ذکر کرد و گفت: با حضور استرالیا در قاره آسیا من باید مدت بیشتری از خانواده ام دور باشم و این موضوع برایم بسیار سخت است