نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم‌های لحظه‌ای اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و به ثبات اقتصاد چه در عرصه داخلی چه بین‌المللی آسیب می‌زند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران، حضور در جمع کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصادی را توفیقی دانست و خطاب به فعالان اقتصادی گفت: دیدگاه‌ها و نظرات شما نسبت به مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود چون شما میدان‌دار هستید و به تعبیر مردم، شما کف بازار اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی هستید.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: استفاده از دیدگاه‌های شما درباره مسائل اقتصادی، یکی از مسائل مهم کشور و از مهمترین دغدغه‌های مردم  است. ما هم با نگاهی که مردم دارند و با نگاهی که باید به دغدغه مردم داشت، امروز مسئله اقتصادی و نظام مسائل اقتصادی که یک مسئله نیست را مطرح می‌کنیم.

وی افزود: شناخت مسئله، شناخت راه حل و راهکارهای حل مسئله، تعیین اولویت‌ها در میدان عمل و اقدام و میدان‌داری کردن در اتاق‌های باز،صرفا در جلسه ننشستن و همراه بودن با کسانی که در این میدان حضور دارند و همچنین همکاری با همدیگر موضوع بسیار مهمی در حوزه اقتصاد است.

رئیسی با بیان اینکه ایران قوی می خواهیم گفت: برای ایران قوی زمینه کاملا موجود و بسترها فراهم است.خداوند ذخایر مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد در حوزه مسائل اقتصادی کشور و سایر معادن و گنجینه‌ها به این کشور عطا کرده است. حلقه مفقوده، مدیریت قوی، کارآمد و جهادی است که بتواند همه این امکانات و ذخایر  را به قوت و قدرتی در حوزه اقتصاد دنبال کند که ایران قوی بدون اقتصاد قوی ممکن نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدیریت کارآمد را از الزامات تحقق اقتصاد قوی عنوان کرد و گفت: این نیروها باید هماهنگ باشند و هر کدام یک آهنگ ساز نکنند.

وی ادامه داد: برای انجام فعالیت‌های اقتصادی کار باید مبتنی بر کارشناسی باشد، تصمیمات لحظه‌ای اقتصادی، کشور را دچار مشکل می‌کند. تصمیمات لحظه‌ای ثبات اقتصاد را می‌گیرد و این ثبات را چه در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار آسیب می کند. بنابراین تصمیمات باید از ثبات برخوردار باشد و ثبات تصمیمات اقتصادی ثبات در اقتصاد است.