از بین افرادی که قطعاً یا به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند، ۲۹.۸ درصد گفته‌اند به هیچ وجه به عبدالناصر همتی رأی نمی‌دهند. این نسبت برای آقایان مهرعلیزاده ۲۴.۲ درصد، زاکانی ۲۱.۸ درصد، رضایی ۲۱.۱ درصد، قاضی‌زاده‌هاشمی ۲۰.۵ درصد، جلیلی ۱۹.۱ درصد و رئیسی ۴.۵ درصد است.

به گزارش همشهری آنلاین، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد: از بین افرادی که قطعاً یا به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند، ۲۹.۸ درصد گفته‌اند به هیچ وجه به عبدالناصر همتی رأی نمی‌دهند. این نسبت برای آقایان مهرعلیزاده ۲۴.۲ درصد، زاکانی ۲۱.۸ درصد، رضایی ۲۱.۱ درصد، قاضی‌زاده هاشمی ۲۰.۵ درصد، جلیلی ۱۹.۱ درصد و رئیسی ۴.۵ درصد است.

بر اساس این گزارش، از افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات دارند (مشارکت‌کنندگان) پرسیده شده است «به کدام یک از کاندیداها به هیچ وجه رأی نخواهید داد؟» پاسخگویان در پاسخ به این سؤال امکان انتخاب چند گزینه را داشته‌اند، بنابراین جمع درصد بیش از ۱۰۰ می‌شود. 

 مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) موج هفتم نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور از طریق مصاحبه تلفنی در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.