شریعتمداری با اشاره به ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای لاریجانی بعد از ثبت‌نام گفتند اقتصاد راهکارهای خاص خود را دارد اما از طریق پادگان و دادگاه عملی نیست و این سؤال‌برانگیز بود. دقیقاً شبیه به صحبتی است که آقای روحانی داشتند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان، صبح روز شنبه، در بخشی از سخنان خود در جمع استادان بسیجی و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای لاریجانی بعد از ثبت‌نام گفتند اقتصاد راهکارهای خاص خود را دارد اما از طریق پادگان و دادگاه عملی نیست و این سؤال‌برانگیز بود دقیقاً شبیه به صحبتی است که آقای روحانی داشتند و در سال ۹۶ گفتند ۳۸ سال در کشور اعدام و زندان بوده است ولی این برمی‌گردد به کل حکومت و در کل این‌ صحبت‌ها بسیار شبیه به یکدیگر و شبیه به خواسته‌های آمریکا است.

شریعتمداری همچنین گفت: در واقع ما حضور آمریکا را در منطقه شکسته‌ایم و یکی از خواسته‌های آن‌ها این است که ما چنین حضوری نداشته باشیم در واقع بیانات آقای لاریجانی شبیه به این است که دوره موشک گذشته و دوره گفتمان است در صورتی که اگر چنین قدرتی نداشتید توسط دشمن خورده می‌شدید.