مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی محتواهای مربوط به نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ به بررسی لایک و بازدید آن‌ها پرداخته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، ۱۲خرداد رئیسی که بیشترین تولید محتوا انتخاباتی در هر سه بستر پیرامون وی بوده در صدر لایک  اینستاگرام و توییتر و بازدید تلگرام قرار دارد.

با وجود اینکه همتی تولید محتوای کمتری از رضایی در اینستاگرام دارد اما میزان لایک بیشتری از وی دریافت کرده است.

در بستر توییتر همتی و رضایی با وجود تولید محتوای کمتر از جلیلی لایک بیشتری نسبت به وی دریافت کرده‌اند.

با وجود اینکه مهرعلیزاده در جایگاه ششم تولید محتوای تلگرام قرار دارد اما از نظر میزان بازدید محتوا در جایگاه سوم است.