رئیس پلیس کشور درباره خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش گفت: اینگونه خودروها و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری اظهار داشت: طرح ویژه آزادسازی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها به مدت دوماه اجرا خواهد شد.

سردار اشتری ادامه داد: در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارائه خدمات، تسهیلات ویژه‌ای از سوی پلیس در نظر گرفته شده، که با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم، وسایل نقلیه که در حال حاضر وسیله امرار معاش و استفاده مالکان است تحویل آنان شود. همچنین کلیه جرایم خودروها اگر مربوط به سال ۹۹ به قبل بوده به اصل خود برمی‌گردد.

وی گفت: هزینه پارکینگ نیز با تعرفه و نرخ مصوب سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد. همچنین می‌توانند جریمه‌های خود را تا یک‌سال به‌صورت قسطی پرداخت کنند، در این طرح هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و عوارض آزاد راهی نیست و فعلاً برای ترخیص خودرو معاینه فنی نیاز نیست.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش گفت: اینگونه خودروها و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند، چون در صورت عدم برخورد زحمات همکاران ما را زیر سوال خواهند برد.