ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، با اتمام زمان اخذ رای‌گیری شمارش آرا در کرمانشاه آغاز شد و تاکنون نتیجه شمارش تعدادی از آرای شهرهای استان مشخص شده است.

کرمانشاه

کامران ملکی با ۲۴۳۵۹ رای، سید احسان احسانی ۲۱۰۴۶ رای، سید پیمان موسوی ۱۶۲۲۲ رای، احسان حیدریان ۱۵۰۵۹ رای، سید حجت موسوی اجاق ۱۵۰۵۰ رای، رسول آزادی ۱۴۸۶۶ رای، هاشم درویشی ۱۴۷۹۹ رای، سالار احمدزاده ۱۳۳۴۹ رای، پوریا فخری ۱۳۲۴۰ رای، سید میثم موسوی اجاق ۱۳۱۲۷ رای، کامبیز غلامی ۱۱۷۴۵ رای ۱۱ عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه معرفی شدند.

همچنین آقایان خسرو زرافشانی، علی فتاحی طهنه، حیدر حیدری، طیب حیدری، شهریار نعمت، فردین امیری و هوشنگ عندلیب به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کرمانشاه انتخاب شدند.

اسلام آباد غرب

در شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز محسن غلامی با۶ هزار ۷۶۲ رای،

کیومرث صید محمدی با ۶ هزار و ۲۱۶ رای و محمد نصرتی ۴ هزار و ۸۲۵ رای، سهراب آتش زمزم ۴ هزار ۶۱۹ رای، عزالدین حاصلی با ۴ هزار ۱۹۲ رای به عنوان اعضای شورای شهر شهرستان اسلام آبادغرب معرفی شدند.

باینگان

در شهر باینگان با ۶۴۰ رای ماخوذه ، ولی رحمانی راد، بهزاد انفرادی، آرام باینگانی، طالب حیدری و تیمور سعیدیانی به عنوان اعضای اصلی و عبدالواحد حیدری، فریدون خسروی و فریدون قادری به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر باینگان انتخاب شدند.

بانه وره

شهر بانه وره در مجموع یک هزار و ۳۳۷ رای ماخوذه داشت که رزگار میرانی نژاد، سعید الماسی راد، محمدسلیم بیابانی عادل کریمی و مختار یوسفی نیا به عنوان اعضای اصلی شهر بانه وره و وزیر کریمی، عبدالمجید سهرابی و سابق عثمانی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر منتخب شدند.

پاوه

مجموع آرای ماخوذه شهر پاوه ۱۱ هزار و ۲۱۲ نفر است که جهانبخش لطف الهی با ۲ و ۶۳٨ رای، سیدآزاد حسینی با ۲ هزار و ۳۳۴ رای، مسلم قادری با ۲ هزار و ۱۵۷ رای، نذیر دولت خواه با ۲ هزار و ۳۶ رای و دیاری عبدالله زاده نام با یک هزار و ۹۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اشرف خسروی با یک هزار و ٨٨۶ رای، کریم باغبان با هزار و ٨۴۷ رای و جلیل علیزاده باهزار و ۶۳۶ را به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر پاوه انتخاب شدند.

 روانسر  

در انتخابات شورای شهر روانسر که ۲۶ نامزد با هم رقابت می‌کردند؛ محمدصالح شهسواری با یک هزار و ۶۱۲ رای، میثم رضایی با یک هزار و ۵۴۳ رای، فرزاد فتاحی با یک هزار و ۲۵۳ رای، ابراهیم محمدی با یک هزار و ۱۴۸ رای و بختیار عزیزی با یک هزار و ۱۳۱ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر روانسر انتخاب شدند.

 همچنین علی اشرف مظفری با یک هزار و ۱۲۶ رای، وحید جوانمردی با یک هزار و ٨٨ رای و فریدون خرمی با یک هزار و ٨۶ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

شاهو

 در شهر شاهو نیز رحیمی نسب با ۷۳۰ رای، آزاد احمدی با ۵۹۱ رای، بهزاد حسینی با ۵۶۹ رای، ستار فتحی با ۵۱۶ رای و سامان بهرامی با ۴۳۲ رای به عنوان اعضا اصلی و اکبر رحیمی نژاد با ۴۲۴ رای، فریق نادری با ۳۹۷ رای و عبدالرحیم مولودی با ۳۳۱ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو انتخاب شدند.

هرسین 

علی امیدی با پنج هزار و ۱۹ رای، الهه رستمی با چهار هزار و ۷۴۵ رای، یوسف عسکرپور با چهار هزار و ۶۴۸ رای، کیوان الهیاری با چهار هزار و ۵۷۴ رای و محمدجواد جواهری با چهار هزار و ۶ رای، پنج منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر هرسین شدند.

فرشاد عظیمی و نوروز درویشی هم به عنوان دو عضو علی البدل این شورا انتخاب شدند.

منبع: همشهری آنلاین