اسامی منتخبین شوراهای شهر مراکز شهرستان‌های البرز اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانداران شهرستان‌های استان البرز از پایان یافتن نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان‌های این استان خبر دادند و اسامی برگزیدگان مردم را اعلام کردند.

طالقان

بنا بر اعلام فرمانداری طالقان سید ابوالفضل قاضی میرسعید با ۱۰۰۳ رأی، شعیب الله فرامرزی با ۷۴۰ رأی، حامد صادقیان با ۶۵۵ رأی، بهروز رجبی با ۶۲۵ رأی و حمیرا مقیمی با ۵۹۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و سیدمرتضی میرحسینی با ۵۶۲ رأی، خداکرم فرامرزی با ۴۲۱ رأی و فاطمه جعفری دینه‌رودی با ۳۸۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شهرستان انتخاب شدند.

اشتهارد

اسامی اعضای اصلی منتخبین شورای شهر اشتهارد هم به ترتیب عبدالله حاجی، محسن شاهبختی، محمد فعله‌گری، حمید محمودی و مصطفی شاهبیگ به عنوان اعضای اصلی و جواد ترابی، حمیدرضا خدایار و  مرتضی اسلامی به عنوان اعضای علی‌البدل اعلام شد.

فردیس

فرمانداری شهرستان فردیس هم ملیحه اکبری، سیدمعظم معصوم‌زاده، هادی روستایی، محسن امانی، مصطفی رشیدی، ناصر نورپور، ابراهیم رنجبر، سیدحمید یعقوبی و صابر نالان ‌قره‌باغ به عنوان اعضای اصلی و صابر کریمی رزکانی، علی عبدلی، بهنام فخری، علیرضا بیگدلو، مجتبی قاسمی ک محمد کاظم موسی پورسوران را به عنوان اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات این شهرستان اعلام کرد.

هشتگرد

در شهرستان هشتگرد هم نرگس صالحی، محمدرضا کاشف، محسن فیروز زارع، رضا واحدی، علیرضا مویدی، جواد فلاحتکار و  بهروز افشار هم به پارلمان شهری این شهرستان راه یافتند.

نظرآباد

فرمانداری نظر آباد هم اسماعیل نباتی، ناصر اکبرزاده، حسین آزادفلاح، علی گوزلی، پرویز شمسی، علی اکبر حسینی،  عبدالله صمدی،  نرگس تقوایی،  عبدالله خدابنده‌لو، مریم داداشی،  علیرضا گروسی،  مصطفی عبادی،  علی یوسفی،  محمد سلیمی و رضا احمدزاده را به عنوان راه‌یافتگان به شورای اسلامی این شهرستان اعلام کرد.

چهارباغ

در شهر چهارباغ اصفهان، سپیده کتابدار، پیمان خیری، کلام الله بیات، سعید افشارنیا و هومن فرهمند به عنوان اعضای اصلی  و علی خانی، و فرهاد رستمی هم به عنوان اصلی نفرات برتر انتخابات شورای اسلامی این شهرستان شدند.

گزارش در حال تکمیل است