نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در پیگیری امور سربازمعلمان حادثه تصادف دهشیر یزد، در مورد آخرین شرایط این سربازمعلمان توضیح داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، ناصر سلیمان‌زاده نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در پیگیری امور سرباز معلمان حادثه تصادف دهشیر یزد با اشاره به پیگیری مستمر امور سرباز معلمان این سانحه گفت: متأسفانه در پی وقوع این حادثه ۳ نفر در صحنه تصادف و ۲ نفر حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این افراد عازم گذراندن دوره آموزش نظامی بودند که بعد از بازگشت قرار بود در شهریور در دوره‌های آموزش ضمن خدمت شرکت کنند و در مهر سال اتی وارد کلاس‌های درس شوند.

او گفت: ۱۸ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت تحت درمان قرار گرفته‌اند که بر اساس آخرین پیگیری صورت‌گرفته مراحل ترخیص ۶ نفر از این عزیزان انجام شده است. همچنین ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۰ نفر نیز در بخش بستری شده‌اند.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور سربازمعلمان حادثه تصادف دهشیر یزد ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومان این حادثه غم‌انگیز تصریح کرد: شرایط مصدومان کاملاً تحت کنترل و روند درمان و بهبودی آن‌ها در حال پیگیری است.

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان سیستان و بلوچستان در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد که ساعت ۶ صبح روز سوم تیر امسال (سال ۱۴۰۰) رخ داد، ۷ سرنشین فوت کردند و ۲۶ نفر مصدوم شدند. ۵ نفر از فوت‌شدگان سربازمعلم بودند.