تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

تلفن ابری، تلفن مجازی یا تلفن Voip یکی از خدمات پرکاربرد برای کسب و کارهای مختلف خصوصاً استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک است. با استفاده از تلفن ابری می‌توانید صاحب یک خط تلفن ثابت مجازی با شماره تهران یا شهرستان‌ها شوید و بدون نیاز به دفتر فیزیکی به بسیاری از نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید.

اگر نمی‌دانید تلفن ابری چیست، چه مزایا و معایبی دارد و چرا باید از تلفن ابری استفاده کنیم، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

تلفن ابری چیست و چه تفاوتی با تلفن ثابت دارد؟

برای اینکه ببینیم تلفن ابری چیست کافی است تا آن را با تلفن ثابت مقایسه کنیم. همه ما به خوبی می دانیم که برای تهیه یک خط تلفن ثابت ابتدا باید یک مکان مشخص برای آن در نظر بگیریم و سپس از مخابرات بخواهیم یک شماره اختصاصی برای محل مورد نظر ما ایجاد کند. از آنجایی که این خط تلفن تنها محدود به مکانی است که به مخابرات معرفی شده است، به آن خط ثابت می گویند. تلفن ثابت برای خانه‌ها گزینه خوبی است زیرا بسیاری از افراد سال‌ها در خانه خود زندگی می‌کنند یا در صورت تغییر مکان زندگی به راحتی می‌توانند به آشنایان خود شماره جدید را اعلام کنند.

اما برای کسب و کارهای امروزی که مدام در حرکت و پویایی هستند، تلفن ثابت گزینه خوبی نخواهد بود. زیرا اولاً برای تهیه شماره تلفن اختصاصی برای کسب و کار خود نیاز به یک دفتر کار دارید و ثانیاً در صورت تغییر محل دفتر باید شماره اختصاصی خود را مرتباً عوض کنید که هزینه‌های زیادی روی دست شما خواهد گذاشت. در چنین شرایطی شماره تلفن ابری یا مجازی یک گزینه عالی برای کسب و کارها خواهد بود. مرکز تماس ابری محدود به مکان خاصی نیست و خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می‌کند به همین دلیل به آن تلفن اینترنتی، مجازی یا ابری می گویند.

سرویس تلفن ثابت ابری چیست و مرکز تلفن ابری چگونه کار می‌کند؟

تلفن ثابت ابری سازمانی با برقرای تماس بر بستر CLOUD امکان استفاده از تلفن ثابت مجازی با هزینه کمتر و امکانات تخصصی تلفن ویپ با سانترال مجازی و تلفن گویا را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید شماره ثابت مجازی که مالکیت دائمی خط تلفن ثابت به نام شما می‌شود، دیگر دغدغه تغییر شماره تلفن ثابت برای تغییر دفترکار وجود ندارد و مهم‌تر از آن نیاز به تجهیزات و سخت افزار جانبی، سیم کشی، ip phone  و… نیست. یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات تلفن ابری در ایران شرکت زرین ارتباطات آسیا است که در سایت فراز اس ام اس و پارس ویپ به ارائه خدمات تلفن ثابت مجازی مشغول است، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلفن ابری به دست آورید و اقدام به خرید تلفن ثابت مجازی با پیش شماره دلخواه خود کنید می توانید از مشاوره رایگان تلفنی انها استفاده کنید.

برخلاف سایر شرکت‌ها که شماره تلفن ثابت مجازی فقط قابلیت تماس ورودی دارد در سرویس تلفن ابری فراز اس‌ام‌اس امکان برقراری تماس ورودی و تماس خروجی به صورت همزمان وجود دارد.

امکانات تلفن ابری؛ چرا باید تلفن مجازی داشته باشیم؟

نگاهی به لیست امکانات تلفن ابری به ما نشان می‌دهد که این سرویس تنها یک خط تلفن ثابت مجازی نیست و امکاناتی در حد یک دفتر کار مجازی کامل را برای کسب و کار ما مهیا می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فراز اس ام اس علاوه بر استفاده از خدمات سامانه پیامکی، با خرید تلفن ابری از مزایای زیر نیز بهره مند شوید:

  • صف انتظار برای تماس‌های ورودی شما
  • منشی دیجیتال برای پاسخ گویی بهتر تماس‌های سازمان شما
  • آوای خوش آمدگویی برای متقاضیانتان
  • امکان شخصی سازی تماس‌هایتان به طوری که لیست‌های سیاه و لیست سفید ایجاد و با توجه به شرایط، متقاضیانتان را به آن اضافه کنید.

برخلاف سایر شرکت‌ها که شماره تلفن ثابت مجازی فقط قابلیت تماس ورودی دارد در سرویس تلفن ابری فراز اس‌ام‌اس امکان برقراری تماس ورودی و تماس خروجی به صورت همزمان وجود دارد.

استفاده از خدمات تلفن ابری شرکت‌های ارائه دهنده تلفن اینترنتی چه مزایایی دارد؟

شما با خرید تلفن ابری در کنار استفاده از امکاناتی که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانید از مزایای فوق العاده زیر برای کسب و کار خود بهره مند شوید:

  • حذف هزینه‌های نگهداری تجهیزات سخت افزاری
  • امکان اتصال کاربران گوناگون با موبایل و تبلت به این مرکز
  • امکان راه اندازی دفاتر مجازی به راحت‌ترین شکل ممکن
  • امکان پیاده سازی پلتفرم یکپارچه تلفنی برای مکان‌هایی که دارای شعبه‌ها متعددی هستند.
  • بی نیاز شدن به خرید تجهیزات سانترال
  • امکان برقراری مکالمه تصویری روی این سیستم
  • امکان دریافت فکس و ارسال بر روی ایمیل با فکس نگار
  • قابلیت اتصال به تلفن‌های SIP Trunk و استفاده از خطوط شهری آن
  • پایداری بالای سیستم با توجه به شرایط موجود در دیتا سنتر ها
  • گزارش گیری همه جانبه و با جزئیات دقیق از تماس‌های ورودی و خروجی سازمان

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات تلفن ثابت ابری، امکان ذخیره تمامی تماس‌ها و بازیابی آن‌ها به راحتی است. ویژگی که در پنل های اس ام اسی نیز موجود است و به دلیل ذخیره تماس‌ها و پیامک‌ها در اینگونه سرویس‌ها در فضای ابری، دیگر نگران پاک شدن و بازیابی آن‌ها نیز نخواهید بود. در حالی که استفاده تلفن ثابت یا گوشی‌های تلفن همراه به دلیل local بودن اطلاعات شانس از دست رفتن آن‌ها را افزایش می‌دهد. اگر با مشکل پاک شدن تماس‌ها یا اس ام اس های خود رو به رو شده‌اید مقاله بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ می‌تواند به شما برای حل این مشکل کمک کند.

خرید تلفن ابری از فراز اس ام اس؛ بهترین شرکت ارائه دهنده تلفن اینترنتی

در این مقاله به سؤال تلفن ابری چیست پاسخ دادیم و با مزایای فوق العاده استفاده از خدمات تلفن ثابت مجازی و VOIP نیز آشنا شدیم. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت فراز اس ام اس، معتبرترین و بهترین ارائه کننده خدمات پنل پیامکی در ایران و دارای شرکت ثبت شده حقوقی، برای خرید و سفارش تلفن ثابت ابری اقدام کنید. فراز اس‌ام‌اس قابلیت ارائه خطوط تلفن ثابت با پیش شماره تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و… فراهم کرده است. با استفاده از خط تلفن ثابت دایورتی هر کجای کشور عزیزمان که حضور داشته باشید می‌توانید به راحتی در قالب یک شرکت معتبر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا وارد سایت www.farazsms.com شوید و با شرکت زرین ارتباطات آسیا تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان فراز اس ام اس بهره مند شوید.

برچسب‌ها