روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت سازمان‌ها. ادارات و بانک‌های این استان را از فردا چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو مکاتبه مورخ ١٠تیرماه ۱۴۰۰ استانداری با وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کشور و موافقت مشروط ایشان با پیشنهاد مطرح شده از سوی استان؛ فعالیت تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، دستگاه‌های نظامی، انتظامی،  قضایی و نهادهای استان فردا چهارشنبه مورخ شانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد.

شانزدهم تیرماه فعالیت ضروری تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای سیستان و بلوچستان با تعیین کشیک و بدون حضور ارباب‌رجوع انجام می‌شود.

 فعالیت سازمان‌های نظامی و انتظامی

فعالیت سازمان‌های نظامی و انتظامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا استمرار خواهد داشت.
فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

همچنین بانک‌ها و موسسات مالی با حضور یک‌سوم کارکنان و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا فعال و ارایه خدمت خواهند داشت.

روند تجارت و ترانزیت در مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان، طبق ضوابط و مقررات و بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد تعطیلی یک‌هفته‌ای ادارات استان

پذیرش پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ادارات استان از سوی وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا با اختیارات استانی اعمال شده است و اعلام نحوه فعالیت ادارات و سازمان‌ها بر اساس شرایط روزانه وضعیت مناطق مختلف استان بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد و به صورت روزانه به اطلاع عموم مردم استان خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ منبع رسمی آگاهی از اطلاعیه‌های ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، سایت استانداری سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbportal.ir است.