فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما حتی یک مورد در گذشته و حال نداشته و نداریم که هویت افرادی که با پلیس همکاری می‌کنند لو رفته شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص چگونگی عملکرد پلیس تهران در مواجهه با اراذل و اوباش اظهار داشت: اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و زورگیران و باجگیران بدانند که پلیس با جدیت و حساسیت آنها را دنبال کرده و برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و قاطعیت برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار دارد، اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل و اوباش گردن‌کشی و آرامش و آسایش مردم را دچار خدشه کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه مردم در سطح شهر شاهد برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و دستگیری این افراد هستند، از اجرای چندین مرحله از طرح‌ اقتدار پلیس امنیت برای دستگیری اراذل و اوباش خبر داد و گفت: این طرح‌ها با قوت ادامه دارد.

سردار رحیمی در این خصوص که شهروندان در برخی‌ محلات از دست اراذل و اوباش آرامش نداشته و می‌ترسند این موارد را با پلیس در میان بگذارند چراکه نگرانند اطلاعات هویتی یا شماره تماس آنها لو رفته و برای‌شان ناامنی ایجاد شود، گفت: افراد مطمئن‌ باشند که شماره تماس آنها نزد پلیس محفوظ می‌ماند. ما حتی یک مورد در گذشته و حال نداشته و نداریم که هویت افرادی که با پلیس همکاری می‌کنند لو رفته شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: اطلاعات و شماره تلفن افرادی که موضوعات مختلف، تخلفات و جرائم را با پلیس ۱۱۰ در میان می‌گذارند نزد پلیس محفوظ است و جای هیچ نگرانی نیست.