تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

استاندار خراسان رضوی از سرعت گرفتن واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: اعضای کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان باید با حضور در برنامه‌های تلویزیونی، رادیو، فضای مجازی و مطبوعات در راستای آگاهی بخشی به مردم استان نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه چهار پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در آستانه پیک پنجم قرار داریم و در این راستا تجارب خوبی به دست آورده‌ایم، افزود: با این وجود تشکیل کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان از اقدامات خوبی بود که تا کنون انجام شده است.  

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید برجسته و پزشکان خراسان رضوی در این کمیته حضور دارند، ادامه داد: جلسات ستاد هر هفته به صورت مرتب برگزار می‌شود، تلاش می‌کنیم تا تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود هرچند تبعات اجتماعی دارد و این تصمیم‌گیری را مشکل می‌کند، اما با یک رویکرد جدید شاهد افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خواهیم بود.  

معتمدیان بر تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون کرونا در روزها و هفته‌های آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت و تمام امکانات استانی به‌کار گرفته خواهد شد تا این موضوع تحقق یابد.