رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: علی آقامیرزایی و ایرج اقلیمی بازیکن و سرمربی گیلانی تیم ملی در رشته‌ی کایاک عازم توکیو می‌شوند.

محمدرضا عابدی‌ محزون به همشهری آنلاین افزود: ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین در قالب تیم ملی کشتی فرنگی و قایقرانی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دوشنبه ۴مرداد تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کنند.

عابدی محزون ادامه داد: در این کاروان اعزامی، علی آقا میرزایی نماینده گیلانی قایقرانی کشورمان در کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰متر  و ایرج اقلیمی سرمربی گیلانی تیم‌ملی قایقرانی عضو ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین هستند که ساعت ده شب فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران را به مقصد دوحه و سپس توکیو ترک می‌کنند.

وی در مورد عملکرد آرمین هادی‌پور ملی‌پوش گیلانی تیم‌ملی تکواندو در المپیک توکیو هم توضیح داد: مصدومیت مانع بزرگ آرمین هادی‌پور در المپیک بود.  مصدومیت این بازیکن ارزنده‌ تیم ملی تکواندو از ناحیه زانو مانع ارائه توانمندی های فنی وی در شیاپ‌چانگ توکیو شد و ناگزیر با مسابقات المپیک ٢٠٢٠ خداحافظی کرد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: هادی‌پور از نخستین ورزشکارانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد و به گواه کارشناسان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال کاروان ورزش ایران محسوب می‌شد.