اعضای شورای ششم شهر ساری که پنجشنبه هفته گذشته با برکناری جواد طالبی از مسئولیت شهرداری ساری، محمدحسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده بودند، امروز با برکناری سرپرست تازه منصوب شده، بار دیگر سکان هدایت شهرداری را به شهرداری که برکنار کرده بودند سپردند.

به گزارش همشهری آنلاین، شورای ششم شهرها از روز پنجشنبه و همزمان با مراسم تحلیف رئیس دولت سیزدهم کار خود را در بسیاری از شهرها آغاز کردند که در شهر ساری با توجه به تعطیلی چند ماهه شورای شهر به دلیل انحلال شورای پنجم در دی ۱۳۹۹ پس از بازداشت همه اعضا، آغاز به کار این نهاد از اهمیت و حساسیت بیشتری برای رسانه‌های مازندران برخوردار بود.

اعضای شورای ششم این شهر بلافاصله پس از برگزاری نخستین جلسه و ادای سوگند و مراسم تحلیف، انتخابات برای معرفی سرپرست جدید شهرداری را برگزار کردند و با پنج رأی محمدحسین قبادی که پیش‌تر معاون شهرسازی شهرداری ساری بود توسط آنها به عنوان سرپرست شهرداری ساری و جایگزین جواد طالبی معرفی شد.

پیش از جواد طالبی، حمیدرضا مرادی از سوی استاندار مازندران که با انحلال شورای شهر طبق قانون قائم‌مقامی شورای شهر ساری به او سپرده شد، به دلیل بازداشت عباس رجبی شهردار اسبق ساری به مدت سه ماه سرپرستی این شهرداری را بر عهده داشت.

پس از سرپرستی مرادی نیز اردیبهشت امسال جواد طالبی توسط استاندار مازندران ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان شهردار ساری منصوب شد. اما با روی کار آمدن شورای ششم زمزمه‌هایی برای تغییر شهردار توسط شورای جدید مطرح شد ه بود که در نهایت به برکناری جواد طالبی و سرپرستی محمدحسین قبادی منجر شد.

یک روز پس از معرفی قبادی به عنوان سرپرست، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تغییر مجدد سرپرست مطرح شد و حالا پس از گذشت سه روز یک بار دیگر جواد طالبی به مسئولیت سابق خود بازگشت.

حاشیه‌های مدیریت شهری ساری سال‌هاست که پابرجاست و به نظر می‌رسد دوره جدید مدیریت شهری نیز از نخستین گام فعالیت خود را با همین حاشیه‌ها آغاز کرده و احتمالا در ادامه مسیر نیز این حاشیه‌ها ادامه خواهند داشت.