مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای آسیب دیده از زمان شیوع این بیماری در استان البرز تا پایان آذر تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا را  که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید کرد.

براساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در کنار تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا، مقرر شد پرداخت این تسهیلات ازسوی  بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل نیز تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید شود.

طبق این تصمیم‌گیری صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان البرز می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده همانند ضوابط و فرایندهای تدوین شده در سال گذشته و با توجه به زیر رسته‌های تعیین شده در سامانه کارا بهره‌مند شوند.

این تصمیم در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه می‌توانند برای دریافت وام  به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir  در بخش «تسهیلات کرونا»  این سامانه مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.