تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

رئیس پلیس امنیت عمومی از دستگیری ۳ نفر از عاملان عربده‌کشی و تخریب ۴ دستگاه خودرو در محله بلوار ابوذر تهران خبر داد و گفت: هر سه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اینا، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی گفت: در ابتدای هفته جاری از طریق سامانه ۱۱۰ گزارشی در خصوص عربده کشی و تخریب ۴ دستگاه خودرو توسط سرنشینان ۴ دستگاه موتورسیکلت دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند و با بررسی میدانی و گفتگو با شاکیان به نتیجه رسیدند که در براساس اظهارات یکی از شکات، فردی با چند تن از اقوام خود دچار مشکلات شخصی بوده که همین امر باعث حضور وی و دوستانش در محل و تخریب خودروها شده است.

کاویانی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهمان در محدوده افسریه شناسایی و عصر روز گذشته ۲۸ شهریورماه تیمی از ماموران  به محل اعزام و پس از چند ساعت هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه هر ۳ متهم ضمن اعتراف به جرم خود به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس است.