تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سرباند یک تیم حرفه‌ای سرقت در شهر کرمانشاه و کشف بیش از ۵میلیارد تومان اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.  

علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با همشهری آنلاین افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه مبنی بر نگهداری مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه در یکی از واحدهای مسکونی حاشیه شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اموال مسروقه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری سر دسته مسلح باند که تحت تعقیب قضایی قرار داشت اقدام و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانه و آشپزخانه، وسایل تزئینی، طلا، نقره و برنزجات، اسباب بازی و... که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به بیش از ۵۰میلیارد تومان می‌رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از توقیف ۲خودرو سواری پلاک جعلی خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد دستگیر شده ۹۹فقره سابقه در پرونده خود دارد که ۲سال قبل با ارائه وثیقه از زندان به مرخصی آمده اما دیگر خود را معرفی نکرده است.

وی در پایان از ادامه تحقیقات و تلاش برای شناسایی و دستگیری ۲همدست دیگر سارق خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده سرقت یکی از اولویت‌های کار پلیس کرمانشاه است.

منبع: همشهری آنلاین