همشهری آنلاین: روز نخست از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های برق شیراز با فولاد و توقف سایپا در زمین پگاه و همچنین رقم خوردن نخستین شکست پرسپولیس آغاز شد.

پنجشنبه شب(21 شهریور) در یکی از این دیدارهای هفته ششم، تیم فوتبال برق شیراز در ورزشگاه حافظیه برابر فولادخوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار فرید عابدی برای برق شیراز و سجاد فیض الهی برای فولاد خوزستان گلزنی کردند.

با این تساوی تیم برق شیراز 11 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ برتر تداوم بخشید، همچنین فولاد هم با 7 امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است.

در دیگر دیدار که در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد، تیم‌های پگاه گیلان و سایپا کرج به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه آدریانو آلوز برای پگاه گیلان و ایمان رزاقی راد برای سایپا گلزنی کردند
با این تساوی پگاه 6 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم سایپا هم با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های پاس همدان و ملوان جایگاه سیزدهم جدول رده بندی را از آن خود کرد.

اما در جنجالی ترین دیدار شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر برابر مس کرمان تن به شکست داد. در این دیدار که قضاوت آنرا مسعود مرادی برعهده داشت روح الله عطایی در دقیقه 82 تنها گل مس را وارد دروازه پرسپولیس کرد.[شکست پرسپولیس مقابل مس کرمان]