بررسی یک فوریت طرح سیاست‌های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401 مهمترین دستور جلسه فردای شورای شهر تهران است اما قبل از آن معاونین مالی و اقتصادی و حمل و نقل و ترافیک برنامه های آینده شان را تشریح می کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، هجدهمین جلسه پارلمان شهری فردا در حالی برگزار می شود که آرش کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران مهمان ویژه اعضا است و گزارشی از عملکرد این شرکت می دهد و به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی و سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران هم برای تشریح برنامه هایشان به صحن می آیند.

علیرضا نادعلی از حضور یک نماینده برای عضویت در کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک، یک نماینده برای عضویت در ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران و نماینده ای هم به عنوان ناظر در کارگروه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر، در جلسه فردا خبر داد.

او در ادامه گفت: «فردا یک نفر از اعضا به عنوان عضو کمیته اجرایی چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران و فردی هم به عنوان ناظر برای عضویت در هیئت موسس خانه معمار انتخاب می‌شوند.» همچنین در جلسه فردا علی اصغر قائمی نطق پیش از دستور خواهد داشت.