همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال با اعلام هماهنگی کامل با فتح‌الله زاده گفت: همچنان قول قهرمانی در مسابقات این دوره لیگ را به هواداران می‌دهم.

امیرقلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با فتح‌الله‌زاده به طور کامل هماهنگ هستم و در پاسخ به کسانی که می‌گویند فتح‌الله‌زاده در فصل گذشته گفته است نمی‌خواهم قلعه‌نویی سرمربی استقلال باشد و پیامد آن از دوستان دیگر به عنوان سرمربی استقلال استفاده شده است، پاسخ می‌دهم که هر صحبتی فتح‌الله‌زاده در آن زمان انجام داده، به تشخیص صلاحدید خود بوده و من به تشخیص مدیرعامل باشگاه استقلال احترام می‌گذارم؛ در همان زمان نیز مطلبی در این‌باره اظهار نکردم و تابع حرف مدیرعامل باشگاه استقلال بوده و هستم.

وی افزود: در فصل گذشته و پس از استعفای فیروز کریمی نیز زمانی که فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به استقلال با من صحبت کرد، بدون هیچ حرف و حدیثی این درخواست را پذیرفته و به استقلال بازگشتم. قلعه‌نویی همواره جایگاهش در استقلال را می‌داند و هر زمانی که فتح‌الله‌زاده تشخیص دهد نباشم، از تیم استقلال خواهم رفت اما، تا امروز تشخیص مدیرعامل باشگاه استقلال این بوده است که من سرمربی تیم باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تیم ما در حال حاضر تنها چهار امتیاز از رقیب اصلی خود (پرسپولیس) فاصله دارد و این در حالی است که ما سه بازی خارج از خانه برگزار کرده‌ایم و پرسپولیس تنها یک دیدار خارج از خانه داشته است و با این حال ما به جبران همین فاصله چهار امتیازی و هم‌چنین صعود در جدول و پیدا کردن جایگاه اصلی استقلال در لیگ برتر بسیار امیدواریم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: هم‌چنان به قولی که درباره قهرمانی در لیگ برتر به هواداران داده بودم، پایبند هستم