به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت نشریه فوربز، شاید تعجبی نداشته باشد؛ اما همانطور که در هر یک از چهار نسل تکرار قبلی آن اتفاق افتاده است، استایل جدید هم کمتر «پیشرفت» داشته و بیشتر یک تکامل محتاطانه بهحساب میآید. با این حال داخل خودرو، لوکس بودن خود را حفظ کرده و این بار برای روکش صندلیها از پارچه مرغوب بهجای چرم استفاده شده است. داخل ین رنجروور، گجتهای بسیار زیادی تعبیه شده تا امکانات امروزی آن بیشتر باشد.
نسخه پایه آن با نام P۴۰۰ SE، دارای موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ هیبریدی است که ۴۰۰ اسببخار نیرو تولید میکند. ضمن اینکه گشتاور آن نیز ۵۵۰ نیوتن متر است. با این بدنه، چیزی در حدود ۵.۸ ثانیه طول میکشد تا سرعت این رنجروور از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. قیمت این مدل ۱۰۴ هزار دلار است.
اما برای مدل P۵۳۰ موتور ۴۴۰۰ سیسی ۸ سیلندر توربوی دوقلوی بامو X۷ M۵۰i قرض گرفته شده است. این موتور ۵۳۰ اسببخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چرخها منتقل میکند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این نسخه، ۴.۵ ثانیه است. ضمن اینکه قیمت پایه این مدل ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار اعلام شده است.