همشهری آنلاین: متقاضیان سیمکارت‌های 150 هزار تومانی در روز اول واگذاری این سیمکارت‌ها با مشکلاتی مواجه شدند مدیر عامل شرکت ایرانسل قول داد تا یکی دو روز آینده مشکل شهروندان بر‌طرف شود.

بر اساس اعلام شرکت ایرانسل قرار بود, متقاضیان پس از پرداخت وجه‌, سیمکارتهای خود راتحویل بگیرند اما فروشگاههای مجاز این شرکت فقط پول متقاضیان را دریافت می‌کردند وتحویل سیمکارت را به چند ساعت بعد یا یکی دو روز آینده موکول می‌کردند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل , اپراتور دوم تلفن همراه به واحد مرکزی خبر گفت: این شرکت " شنبه " 29 مهر درحدود 70 درصد ازمراکز 200 گانه درتهران , تبریز و مشهد , سیمکارت توزیع کرد.

دزفولی , علت توزیع نشدن سیم‌کارت در بقیه مراکز را تاخیر شرکتهای طرف قرارداد ایرانسل در ارسال سیمکارتها به این نمایندگیها اعلا‌م کرد و افزود: این مشکل امروز و فردا حل می‌شود.

در حالیکه دزفولی پنجشنبه گذشته اعلا‌م کرده بود که نخستین سیم‌کارتهای این شرکت از شنبه 29 مهر در 200 نمایندگی بدون هیچ فاصله زمانی به متقاضیان واگذار خواهد شد, از دیروز برخی از رسانه‌ها اعلا‌م کردند که در نخستین روز از فعالیت ایرانسل‌, در هیچ جا این سیم‌کارتها توزیع نشده است.

دزفولی اضافه کرد : تا پایان امسال حوزه فعالیت اپراتور دوم از سه شهر کنونی به 70 شهر و سپس به تدریج به 250 شهر کشور افزایش می‌یابد.

وی افزود : هم‌اکنون پوشش شبکه اپراتور دوم در تبریز و مشهد تقریبا کامل و در تهران در حدود 50 یا 60 درصد است.

دزفولی درباره خدمات شبکه اپراتور دوم که قرار است از نسل 2 و 75 صدم باشد , با بیان اینکه این شبکه بلا‌فاصله سرویس کنفرانس تلفنی را که در شبکه اپراتور اول وجود ندارد, ارائه خواهد داد, افزود: تا پایان سال خدمات دیگری چون اتصال به شبکه اینترنت و مبادله تصاویر زنده به این شبکه افزوده خواهد شد.

به‌گفته دزفولی , در نخستین مرحله فعالیت ایرانسل , سیم‌کارتهای پس‌پرداختی "معمولی" ایرانسل واگذار می‌شود و با دو یا سه هفته تاخیر , توزیع سیم کارتهای پیش پرداختی "اعتباری" ایرانسل نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مردم می‌توانند شکایات خود را با شماره تلفن 88653610 مطرح کنند تا سریعا رسیدگی شود.