تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۷

گروه ورزشی: تیم مجید جلالی هنوز در خانه به پیروزی دست نیافته است.

هرچند که فولاد خوزستان همچنان شکست‌ناپذیر نشان می‌دهد اما با این حال جلالی بابت تساوی خانگی هفته هفتم برابر ابومسلم تحت‌فشار قرار گرفته است.

مجید جلالی گفت: «واقعیت بازی با ابومسلم نشان از پیشرفت ایده‌آل تیم فولاد داشت.»
سرمربی تیم فولاد خوزستان پیرامون دیدار  تیمش مقابل ابومسلم که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار داشت: «واقعیتی که درون بازی به خصوص در نیمه‌دوم بازی رخ داد، واقعاً نشان از پیشرفت ایده‌آل تیم فولاد دارد اما آن چیزی که در پایان بازی روی تابلو حک شده بود (نتیجه تساوی)، می‌گفت که ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.»

وی افزود: «تیم ما در این بازی به خصوص در نیمه دوم، بهترین بازی از شروع لیگ تاکنون را انجام داد که در آن بچه‌های ما بسیار پرتوان و باانگیزه، فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند که حاصل آن موقعیت‌های گلزنی فراوان بود که متاسفانه این فرصت‌ها با بدشانسی از دست رفت. بازیکنان ما تا آخرین دقایق، با تمام وجود بازی کردند و با انگیزه بالا، کسب پیروزی برایشان اهمیت زیادی داشت؛  اما عدم گلزنی تیم ما به چندین عامل برمی‌گردد که یکی از آنها کمی مهاجم و عدم حضور یک فوروارد با‌تجربه در خط حمله ماست، بخشی دیگر مشکل فنی است که به ما برمی‌گردد و باید روی عملکرد مهاجمین تمرکز بیشتری داشته باشیم.»

سرمربی تیم فولاد همچنین درباره شرایط فنی تیمش طی بازی‌های اخیر لیگ و موفقیت در ادامه مسابقات به ایسنا گفت: «ما در 20دقیقه پایانی 3بازی نخست لیگ کمی متزلزل بودیم و گل می‌خوردیم که خوشبختانه در دو بازی بعد به مراتب بهتر شدیم، به طوری که بچه‌ها تا آخرین لحظات سعی در کسب پیروزی داشتند؛ امیدوارم بتوانیم در بازی آتی مقابل سپاهان، همچنان روند صعودی را حفظ کرده و موفق‌تر باشیم.»

وی افزود: «مشکل عدم نتیجه‌گیری لازم تیم‌های خوزستانی در بازی‌های خانگی‌شان را مورد ارزیابی قرار دادیم و به نتایج مطلوبی رسیدیم که اکنون هم در حال بررسی است. این مشکل برای تمام تیم‌های خوزستانی وجود دارد و مختص به تیم فولاد نیست. به طور طبیعی میزبانی، امتیاز مهمی است که تیم‌های مختلف در جهت کسب پیروزی از آن بهره می‌برند اما متاسفانه ما سودی از آن نمی‌بریم. معتقدم یکی از علل این مسئله نقش حمایتی تماشاچیان و هواداران تیم‌هاست. به طور مثال وقتی تیم‌های شیرازی در شهر خودشان بازی می‌کنند، تماشاگران حتی در وقت‌های اضافه بازی هم تیم‌شان را تشویق کرده و شرایط را برای حریف سخت می‌کنند اما این مسئله در خوزستان کیفیت دیگری دارد.»

جلالی ادامه داد: «فکر می‌کنم تماشاچیان ما در تشویق‌هایشان بیشتر نقش مربیگری دارند تا نقش حمایتی و تشویقی؛ به طور طبیعی این مسئله یک موج منفی برای تیم ایجاد می‌کند. بازیکنان از برخی شعارها مبنی بر تعویض‌شدن‌شان نگرانند و انگیزه لازم را نمی‌گیرند و احساس حمایت‌شدن ندارند؛ این موضوع مهمی است که ما باید فضای حاکم بر استادیوم‌ها و سکوها را تاحدودی تغییر دهیم، در بازی‌های خانگی باید انرژی مثبت برای تیم وجود داشته باشد.» وی تاکید کرد: «به خوبی می‌دانم که هواداران خوزستانی تیم‌شان را دوست دارند و می‌خواهند تا نتیجه لازم را کسب کند اما فکر می‌کنم بهتر است نقش حمایتی آنها از تیم مورد علاقه‌شان تاحدودی تغییر کند.»

سرمربی تیم فولاد در پایان با ابراز خرسندی از همکاری با مدیرعامل جدید باشگاه، خاطرنشان کرد: «دهکردی یکی از مدیران فوتبالی است که در این زمینه صاحب‌نظر بوده و با سابقه کار زیادی که در فوتبال خوزستان دارد، ارتباطات مردمی خوبی پیدا کرده است. او یک کارشناس باتجربه است و فضای ورزشی استان را می‌شناسد که معتقدم ایده‌های خوبی برای رسیدن تیم فولاد به موفقیت‌های بیشتر، دارد.»