قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد جزئیات حادثه روز گذشته در ایستگاه ارم سبز و جان باختن یکی از کارکنان این شرکت توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رستمی قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد حادثه روز گذشته و جان باختن یکی از کارگران تعمیراتی مترو گفت: در ساعت ۶:۳۷ روز گذشته در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز در خط ۴ مترو مشکلی ایجاد شد که این مشکل به تعویض خط قطارها مربوط می‌شد.

بیشتر بخوانید: 

وی با بیان این‌که با توجه به نوع اختلالی که ایجاد شده بود تیم نگهداری و تعمیرات با هماهنگی مرکز فرمان و کنترل سریعا به محل اعزام شدند و به داخل تونل رفتند تا بتوانند هرچه سریع‌تر خرابی را رفع کنند تا حرکت قطارها در ساعت پیک دچار اختلال نشود، گفت: هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متاسفانه در مسیر تردد قطار قرار گرفت.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان این‌که قطار خروجی از ایستگاه با این فرد برخورد می‌کند، اضافه کرد: با توجه به شدت جراحات وارده، همکارمان فوت می‌کند و بلافاصله تیم امدادی وارد عمل شده و نسبت به انتقال پیکر همکارمان اقدام می‌کنند.