گذشته از اینکه در حال حاضر هزینه ی زندگی در مجارستان نصف هزینه ی زندگی در نروژ است است، مهاجرت به نروژ تمکن و ریسک کمتری دارد و البته که کیفیت زندگی در نروژ بالاتر است اما مجارستان هم چنان یک کشور اروپایی محسوب میشود و کیفیت زندگی در آن بسیار بالاست!

هزینه ی زندگی پایین + سطح رفاه بالا + درآمد و شغل فوری

از طرفی درحال حاضر این کشور بهشت مهاجرتی رشته ها و نیروی کاری در زمینه ی ، IT ، مهندسی، تورسیم و گردشگری، پزشکی  است و البته بازار کار عالی برای مدرسین زبان انگلیسی دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اخذ اقامت مجارستان و انواع راه های مهاجرت به آن میتوانید از وبسایت ویزا آتلانتیس دیدن کنید یا با مشاورین ما در این مجموعه تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا یا اروپا؟!

این یک تصمیم شخصی است، اما گاهی شرایط ، تمکن و موارد دیگر ممکن است افراد را مجبور به تمرکز بر مقاصد دیگری کند که این صرفا اتفاق بدی نیست فقط تصمیم عاقلانه تری محسوب میشود.

مهاجرت به اروپا به هیچ عنوان یک جایگزین برای کانادا نیست ، بهترین سیستم های کاری موجود در اتریش و فرانسه، ارزانترین دانشگاه ها و تمام دانشگاه های رایگان دنیا در این قاره واقع شده اند، بهترین مقاصد کاری و بالاترین سطح رفاه و دستمزد هم در این قاره واقع شده در نتیجه اگر میان مهاجرت به یک کشور اروپایی یا کانادا و حتی آمریکا مردد مانده اید، فراموش نکنید اروپا شرایط ملایم تری برای مهاجرت ارائه میدهد.

از طرفی خودرا درگیر تب مهاجرت ایرانیان به کانادا و آمریکا نکنید.

البته موارد ذکر شده به معنی نا حقی در خصوص کانادا ، آمریکا یا مقاصد دیگر نیست، این کشورها همواره در شاخص های مهم جهت مهاجرت و زندگی جز کشورهای برتر جدول آمارگیری قرارا دارند.

پس همانطور که اشاره کردیم در آخر این خود شما هستید که مقصدتان را مشخص میکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای کاری اروپا، اخذ ویزای کاری کاناداحتما به سایت ویزا آتلاتیس مراجعه کنید و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را از آن دریافت کنید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا شروع پروسه ی اقدام با کارشناسان ما در ویزا آتلانتیس تماس بگیرید.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید.