همشهری آنلاین: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرارسیدن ماه مهر، به مناسبت بازگشایی مدارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این اطلاعیه آمده است: فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را که فصل رویش دوباره نهال علم وایمان از جوشش چشمه‌های تعلیم وتربیت است، به جان‌های تشنه علم ودانش تبریک می گوییم.

این اطلاعیه می افزاید:  تجربه موفق تعامل سازنده پلیس با مسئولان و مربیان مدارس، دانش آموزان و اولیای آنها در عرصههای آموزشی کودکان پیش دبستانی و دبستانی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی، ارایه آموزش‌های چهره به چهره در مدارس و واگذاری نقش‌های سازنده به همیاران پلیس، فواید درخشانی در عرصه‌های گوناگون زندگی اجتماعی و ارتقای قانونمندی و قانون پذیری بر جای گذاشته است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند علیم و برخورداری از این دستمایه گرانبها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم وبا نشاط را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان فراهم نماید تا انشاءالله شاهد شکوفایی استعدادها وبالندگی بیش از بیش فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.