سرمربی استقلال نسبت به انتخاب اکبریان در بازی ماقبل دربی انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی بعد چهارمین تساوی پی در پی تیمش در لیگ برتر گفت: بازی خوبی در کل برگزار شد و به  ما اندازه ۶ بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم ولی از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت. البته داور ۲ پنالتی را نگرفت ولی این کارِ داور تاثیری در نتیجه بازی ندارد!

مجیدی درباره عملکرد اکبریان با لحنی طعنه‌آمیز گفت: داور ۲ پنالتی ما را نگرفت. اشکالی ندارد. فکر نمی‌کنم مساله مهمی در داوری باشد که داور ۲ پنالتی نگرفته باشد. حتی انتخاب داور بازی با توجه به اتفاقات ۲ سال پیش مقداری بحث‌برانگیز بود و می‌توانستند برای این بازی یک داور دیگری را انتخاب می‌کردند. حالا تصمیم گرفتند قبل از داربی این کار را انجام بدهند. به نظر من این ۲ پنالتی تاثیر خاصی در روند بازی نداشت و هیچ اشکالی هم ندارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی تیمش راضی است یا نه گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.همانطور که گفتم به اندازه ۶ بازی گذشته مان فرصت ایجاد کردیم.

مجیدی در پاسخ به اینکه چطور استقلال موفق شد در این بازی از بازیکنان خارجی خود استفاده کند گفت:در مورد بازی اگر سوالی دارید من در خدمت هستم. این موضوعات د ر حیطه وظایف من نیست.