پورتو و آث میلان از صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند.

به گزارش همشهری آنلاین، در گروه B دیدار پربرخورد پورتو و آتلتیکو مادرید در حضور ۸۱ دقیقه ای مهدی طارمی با پیروزی سه بریک تیم اسپانیایی به پایان رسید. در این بازی مهدی طارمی دو موقعیت خوب گلزنی داشت که از دست رفت. گریزمان در دقیقه ۵۶ کوریا ۹۰ ودی پائولو ۹۲ برای اتلتیکو گلزنی کردند. تنها گل میزبان نیز در دقیقه ۹۶ از روی نقطه پنالتی توسط سرجیو الویرا به ثمر رسید. با این پیروزی درخشان آتلتیکو به همراه لیورپول صدرنشین به مرحله  حذفی صعود کرد.

در این بازی پر تنش که چندین بار باعث درگیر بازیکنان رو نیمکت نیز شد دو بازیکن از پورتو و یک بازیکن از آتلتیکو از زمین بازی اخراج شدند. در بازی دیگر این گروه میلان در خانه دوبریک از لیورپول شکست خورد . محمد صلاح در دقیقه ۳۶ و دیووک اوریگی ۵۵ برای یاران کلوپ گلزنی کردند و توموری در دقیقه ۲۹ تک گل میزبان را زد. در سایر بازی های مهم امشب رئال مادرید در گروه D با دوگل اینتر را شکست داد تا به  با ۱۵ امتیاز به عنوان سرگروه صعود کند.

تونی کروس ۱۷ و مارکو آسنسیو در دقیقه ۷۹ برای رئال گلزنی کردند.

در بازی های گروه C آژاکس چهار بردو اسپورتینگ لیسبون را مغلوب کرد و دورتموند پنج برصفر بشیکتاش را در هم کوبید. از این گروه آژاکس و نماینده پرتغال صعود کردند.