استقلال با ۳ امتیازی که برابر پیکان گرفت به ۵ هفته ناکامی خود در لیگ برتر پایان داد.

به گزارش همشهری آنلاین در هفته نهم لیگ برتر استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان مجیدی همراه بود تا آبی ها بعد از ۵ هفته ناکامی در کسب برد به ۳امتیاز مهم برسند.

شاگردان مجیدی در این دیدار دو بار روی ضربات مجدد به گل رسیدند که هر دوبار مدافعان استقلال موفق به باز کردن دروازه پیکان شدند. در نیمه اول روی یک ضربه کرنر سیاوش یزدانی ارسال مهدی پور را که با اثرگذاری ژستد همراه شده بود را تبدیل به گل کردتا آبی ها با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم پیکان تلاش کرد با بازی هجومی گل خورده را جبران کند اما روی یک ضربه ایستگاهی دیگر گل دوم را دریافت کرد. این بار محمد دانشگر ارسال بی نقص مهدی پور را در شش قدم با ضربه سری زیبا تبدیل به گل کرد. اما این پایان کار نبود و ارسلان مطهری که در نیمه دوم به میدان آمده بود روی پاس زبیر نیکنفس در دقیقه ۸۵  با ضربه ای زیبا دروازه پیکان را برای سومین بار باز کرد تا خیال مجیدی از رسیدن به ۳ امتیاز این دیدار راحت شود.روی این گل گلر پیکان مرتکب اشتباه شد و توپ از زاویه بسته وارد دروازه شد.

به این ترتیب استقلال با ۳ امتیازی که برابر پیکان گرفت با ۱۷ امتیازی شد و قبل از بازی سایر رقبا پایین تر از سپاهان در رتبه دوم قرار گرفت.

شاگردان نوید کیا امروز در اصفهان برابر نفت آبادان با تک گل یاسین سلمانی به برتری رسیدند تا با ۱۹ امتیاز به صدرجدول لیگ برتر برسند.