هفته‌نامه‌ی دوچرخه: دومین جشنواره‌ی ملی «قهرمان من» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، شهرداری تهران، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی و دیگر مراکز فعال در زمینه‌ی تولیدات فرهنگی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برگزار شد

این جشنواره با محور طراحی گرافیکی محصولات نوشت‌افزار، پوشاک، سرگرمی و دیگر محصولات جانبی فرهنگی و با موضوع قهرمانان ملی در دو بخش دانش‌آموزی و طراحان و تولیدکنندگان حرفه‌ای برگزار می‌شود. در بخش دانش‌آموزی این جشنواره، بچه‌های هنرمند می‌توانند نوشت‌افزارها را با طرح قهرمانانشان تزیین کنند.

به گزارش خبرنگار دوچرخه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری دومین جشنواره ملی قهرمان من، امروز دوشنبه، ۲۲ آذر با حضور مهدی یوسف‌وندی، مدیر خانه‌ی خلاق تم، حسین شکاری، دبیر جشنواره‌ی قهرمان من  و محمد یقینی، مدیرعامل مجمع ایران نوشت در مجموعه‌ی فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد.

حسین شکاری، دبیر این جشنواره، در این نشست گفت: «این جشنواره را برگزار می‌کنیم تا بگوییم ما در کشور قهرمان داریم‌؛ قهرمان یعنی مدافعان سلامت، شهید علی لندی، قهرمان یعنی مریم میرزاخانی و سردار سلیمانی.

شکاری با اشاره به این‌که از امروز فراخوان جشنواره منتشر شده، ادامه داد: «علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره‌ی قهرمان من تا ۲۲ دی  فرصت دارند آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند. این آثار از نظر گرافیکی، فرهنگی، کودک و روان‌شناسی، از ۲۲ تا ۳۰ دی  داوری می شوند. اختتامیه‌ی جشنواره قهرمان من هم ۳۰ دی  است و نمایشگاه آن تا ۱۵ بهمن  برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ارسال آثارشان به دبیرخانه‌ی جشنواره به آدرس www.ghahreman.ir مراجعه کنند.