علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به انتقادات از انتشار مطالب یکسان از جلسات هفتگی سران قوه گفت: مباحث سران قوا قابلیت انتشار عمومی ندارند

به گزارش همشهری آنلاین، جهرمی در پاسخ به سئوال همشهری بیان کرد : رویه‌ای پیش از این مرسوم بوده به صورت نانوشته که بعضا سران و مسئولان کشور به جای طرح مباحث و اختلافات یا اختلافات کارشناسی در جلسات تخصصی تریبون‌های عمومی را به محلی برای ارسال پیغام به یکدیگر مبدل می‌کردند. اصلی‌ترین و اساسی‌ترین دستاورد این جلسات این است که مباحث تخصصی و اختلافات کارشناسی در جلسات طرح شود و نگاه‌ها به اشتراک گذاشته شود و سعی شود مسیرهای روشنی برای حل مشکلات کشور اتخاذ شود.

وی افزود: طبیعتا من هم می‌پسندم به جای ناراحت کردن ذهن مردم و مشوش کردن ذهن مردم دولتمردان و مقامات در جلسات مباحث و موضوعات را مطرح کنند. به همین دلیل نیز شاید خیلی مباحث مطرح شده در این جلسات قابلیت انتشار عمومی یا اطلاع‌رسانی عمومی نداشته باشد. البته بنده نیز به‌عنوان مسئول اطلاع‌رسانی دولت از سران محترم قوا درخواست می‌کنم تا آن بخش‌هایی از جلسات سران قوا که قابلیت اطلاع‌رسانی دارد را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.