اختلاف دروازه بان کرووات پرسپولیس با این باشگاه ابعاد تازه ای به خود گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه رادوشوویچ  به دلیل مشکلات مالی از این باشگاه جدا شد و ایران را ترک کرد سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مصاحبه ای نسبت به این حرکت رادوشوویچ واکنش نشان داد. صدری در مصاحبه ای دلایل رفتن رادو را این گونه توضیح داده بود:

 رادوشوویچ به دفتر من آمد و قرار شد ۵۰ هزار یورو به حسابش بریزیم و ظرف ۳ هفته آینده ۳۰ هزار یورو به او بدهیم تا بدهی فصل گذشته پرداخت شود و مانند بقیه بازیکنان ۲۰ درصد بابت فصل جدید دریافت کند. به وکیل او و فیفا نامه زدیم و اعلام کردیم دوست داریم او برگردد تا پرونده جدیدی برای باشگاه باز نشود. رادوشوویچ گفت ناراحت است چرا به اندازه بقیه بازیکنان دریافتی نداشته است. ما تعهد دادیم و به او پول دادیم، اما رادوشوویچ بلافاصله پس از دریافت پول از ایران رفت. به او پیام دادم و گفتم که کار قشنگی انجام نداده است، زیرا ما به هم اعتماد کردیم.
دروازه بان پرسپولیس بعد از این گفت و گو در حساب کاربری  رسمی اش در اینستاگرام پاسخ صدری را داد.


در این استوری آمده است : جناب آقای مدیرعامل، سرپرست ما به هم دست ندادیم چرا که شما اصلا در آن میتینگ نبودید و همان طور که مستحضر هستید، یک روز قبل از میتینگ که من به ساختمان باشگاه آمدم، شما جلوی من و ایجنتم کفش هاتون رو در آوردید و تمیز می کردید!! من بغض کرده بودم و شما رو به من می خندیدید. برنده کسی است که در پایان می خندد.

حالا باید در انتظار شکایت این دروازه بان از پرسپولیس برای دریافت مطالباتش باشیم.