کارشناس داوری درباره پنالتی اعلام شده برای تیم پیکان در دیدار برابر پرسپولیس گفت: دروازه بان پرسپولیس در این صحنه دچار اشتباه محاسباتی شد و به جای این که توپ را بزند مهاجم پیکان را هدف قرار داد.

به گزارش همشهری آنلایننوید مظفری اظهار داشت: به نظرم داوری دیدار پیکان و پرسپولیس مشکلی نداشت و شاهد یک قضاوت خوب و بی اشتباه بودیم.

او در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: این بازی صحنه هایی داشت اما تیم داوری به خوبی از پس از آن برآمد و مشکل خاصی را ندیدیم. اما نمی دانم در صحنه ای که این همه محرز است چرا بازیکنان به خود اجازه اعتراض می دهند و نمی خواهند اشتباه خود را قبول کنند.

کارشناس داوری فوتبال در صحنه‌ای که سنگربان پرسپولیس و مهاجم پیکان با هم برخورد داشتند، ‌ گفت:‌ طبق قانون وقتی دروازه‌بان می خواهد بازی را شروع یا توپ را پرتاب کند، اگر بازیکنی حرکتی را انجام دهد که تعادل دروازه بان به هم بخورد خطای مهاجم است.  

مظفری در مورد این که در چند بازی دیده شده که نظر داور وسط با تیم داوری متفاوت بوده و این اخلاف منجر به ایجاد حاشیه در زمین بازی و روی نیمکت تیم‌ها شده است، ‌ تاکید کرد: قبل از هر بازی کادر داوری نشستی را برگزار کرده و در خصوص نحوه اداره بازی با هم به جمع بندی می‌رسند. مثلا اگر مشکلی به وجود آمد چگونه با هم ارتباط بگیرند. در گذشته علامت های پنهانی که فقط خودشان مطلع بودند، رایج بود اما الان سیستم های رادیویی موجود است و نباید چنین مساله هایی را شاهد باشیم. البته برخی از صحنه ها آنقدر واضح است که نیاز به هماهنگی ندارد، مثل همین پنالتی حامد لک روی مهاجم پیکان.