دروازه‌بان ذوب‌آهن به اشتباه عجیب خودش که منجر به گل پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پارسا جعفری درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس و اشتباهی که در این مسابقه انجام داد، به ورزش3گفت: وقتی وحید امیری توپ را ارسال کرد، تنها اشتباه من این بود که آن ارسال را خیلی ساده گرفتم و هیچ استرسی نداشتم. من تصور می‌کردم که توپ را خیلی راحت می‌گیرم، ولی متأسفانه اتفاق دیگری رخ داد و در آن لحظه دنیا روی سرم خراب شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتفاق برای هیچ بازیکنی رخ ندهد. من بعد از آن گل تلاش کردم تا روحیه‌ام را حفظ کنم، ولی لحظات سختی را پشت سر گذاشتم و شرمنده تیم و هواداران‌مان شدم. امیدوارم در بازی‌های بعد اگر فرصتی به من رسید این اشتباه را جبران کنم. من در چهار مسابقه‌ای که در لیگ و جام حذفی انجام دادم اشتباهی نداشتم و این اولین اشتباهم بود. بابت این اتفاق خیلی ناراحتم، ولی مسئله مهم این است که از این اشتباه درس بگیرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به برخی حرف و حدیث‌های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تبانی‌اش با پرسپولیس تصریح کرد: قضاوت کردن برای خیلی‌ها آسان است، ولی مهم نیست در فضای مجازی چه چیزی در مورد من یا ذوب‌آهن می‌نویسند. من آرزو می‌کنم هیچ بازیکنی چنین اشتباهی را مرتکب نشود.