تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که به ۳ زن در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار اسیدپاشی کرده بود، خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که دیروز در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسیدپاشی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: همکارانم با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیر از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، با کسانی که چنین رفتاری از آن‌ها سر می‌زند برخورد جدی و قاطعانه‌ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.

صبح دیروز یک مرد ناشناس پس از اسیدپاشی به ۳ خانمی که در بوستانی در شهرک مریم شهرستان شهریار در حال ورزش بودند، متواری شده بود.

پس از وقوع این حادثه یکی از افراد از ناحیه دست و صورت مورد صدمه و سوختگی واقع شد و ۲ قربانی دیگر فقط چادر و لباسشان به دلیل اسید پاشی سوخت.

طبق اظهارات شاهدان حاضر در محل، عامل اسیدپاشی به یکباره با هجوم به افراد حاضر در محل اقدام به اسیدپاشی علیه شهروندان کرده است.