نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر سه روز اعضای کمیسیون متبوعش به جزائر سه گانه خبر داد و گفت: در این سفر از منطقه نازعات بازدید و همچنین دستاوردهای نیروهای مسلح و مسائل ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در رابطه با سفر سه روزه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جزایر سه گانه، گفت: پانزده نفر از نمایندگان در راستای وظایف و ماموریت های کمیسیون عازم جزائر تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی و هرمز شدند و از نزدیک در جریان فعالیت های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشادت های دلاورمردان نیروی دریایی ارتش و سپاه قابل تقدیر و قدردانی است، تصریح کرد: بر این اساس در این سفر از منطقه نازعات و جزایر مذکور بازدید و برخی مسائل ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم جزایر استراتژیک کشورمان از حیث زیرساخت ها توسعه یافته شوند، ادامه داد: همچنین نیروهای ساکن در این جزائر نیز باید مورد حمایت قرار بگیرند و تردد به این جزائر تسهیل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان سواحل مکران نیز باید در بودجه سنواتی مورد توجه قرار بگیرند تا از آنها به نحو مطلوب‌تری در جهت توسعه اقتصادی و تقویت نیروهای مسلح بهره برداری شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفر دستاوردها و همچنین مشکلات نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بر این اساس تلاش خواهیم کرد طرح تقویت زیرساخت های جزائر استراتژیک را در آینده ای نزدیک در مجلس کلید بزنیم تا از حیث بودجه ای در شرایط خوبی قرار بگیرند.