سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ایران فقط تهران نیست و نیاز است که مسئولان در میان مردم استانها و شهرهای مختلف باشند از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمد حسینی  در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین با گرامی داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: درآستانه ۱۹ دی و سالگرد قیام مردم قم هستیم که اولین جرقه انقلاب در چنین روزی در سال ۵۸ توسط همین مردم انقلابی و ولایی قم  زده شد و این روزها که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب هستند را باید یادآوری کنیم و فراموش نکنیم.

مهمترین اظهارات حسینی را به نقل از ایسنا در زیر بخوانید:

* برخی می گویند الان شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و سفرهای رئیس جمهور به دلیل تصمیماتی  که در سفرهای استانی اتخاذ می شود بار مالی دارد اما همه تصمیمات بار مالی ندارد و  ما مواردی داریم که نیاز به گره گشایی دارد یا بحث تفویض اختیار است و دولت باید در میان مردم باشد.

* ایران فقط تهران نیست و نیاز است که مسئولان در میان مردم استانها و شهرهای مختلف باشند از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.

* شما در سیل اخیر دید که چندین نماینده از سوی رئیس‌جمهور بلافاصله به منطق سیل زده اعزام شدند که مشکلات مردم را بررسی کرده و گره گشایی کنند. در مساله سیل اخیر در استان‌های جنوبی ارتباط مسئولان کشور با مردم به خوبی مشاهده شد.

* خوشبختانه رخوتی که در هشت ساله گذشته حاکم بود با تحرک پویایی تلاش و مجاهدت مسئولان در حال جبران است. البته آن کم کاری ها، تنبلی ها و سختی هایی که وجود داشت و آسیب هایی که در طی ۸ سال گذشته وارد شد چیزی نیست که به سرعت به توان آنها را حل کرد اما دولت و مسئولان در حال تلاش هستند و تلاش گسترده ای صورت می گیرد که هر چه زودتر این مسائل و کمبودها و مشکلات تدریج حل شود.

 * در فتنه ۸۸ به یاد دارید که برخی شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند یا اینکه ابهاماتی را ایجاد می‌کردند و در نهایت دیدیم که آمریکایی‌ها با خباثت هر چه تمام سردار قهرمان را ترور کردند و به شهادت رساندند و بعد هم می بینیم که سعی می کنند در رسانه ها و فضای مجازی چهره این سردار دلاور به دنیا معرفی نشود.

* در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی دیدیم که مردم چه هنگامه ای به پا کردند و چه حماسه‌ای در جای جای جهان اسلام آفریده شد. امسال هم با گذشت دو سال از  شهادت سردار سلیمانی شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌هایی که برای بزرگداشت سالروز شهادت سردار برگزار شد بودیم.