منصوری گاهی اوقات خلاقیت‌های خود را با سلیقه نگه می‌دارد، اما مسلما این تیونر کار آلمانی دوست دارد از حد مجاز عبور کند.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یک نمونه عالی از عبور از حد مجاز، استالونه آن است؛ یک تغییر وحشیانه از فراری ۸۱۲ GTS که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد.

اما نسخه نقره‌ای و آبی استالونه در مقایسه با جدیدترین نسخه منتشر شده توسط منصوری در سال ۲۰۲۲ اهلی و رام به نظر می‌رسند.

کابریو با موتور ۱۲ سیلندر هنوز هم نام استالونه را یدک می‌کشد، اما اکنون با روکش‌های نارنجی همراه با تریم سفیدرنگ عرضه می‌شود.

مانند نسخه نقره‌ای، استالونه منصوری با تعداد بی‌شماری از قطعات فیبر کربن عرضه می‌شود که نمای جلویی را نسبتا شلوغ نشان می‌دهد. داستان در قسمت عقب نیز یکسان است، با فلپ بزرگ عقب که در سرتاسر این ناحیه قرار دارد، همراه با سیستم اگزوز چهارگانه.

برخلاف نسخه قبلی، استالونه با رنگ داخلی مطابقت دارد. تریم داشبورد، صندلی‌ها، کارت‌های در و کنسول میانی همگی دارای رنگ نارنجی هستند. صندلی‌ها نیز دارای رنگ سفید هستند. قطعات فیبر کربن در سرتاسر کابین به‌علاوه پدال‌های آلومینیومی به چشم می‌خورند.

مانند بسیاری از آثار منصوری، تیونینگ تنها به زیبایی‌شناسی ختم نمی‌شود. مهندسان این شرکت توانسته‌اند نیروی بیشتری را از موتور ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی تولید کند. اکنون ۸۳۰ اسب‌بخار و ۷۴۰ نیوتن‌متر یا ۴۱ اسب‌بخار اضافی و ۲۲ نیوتن متر قدرت و گشتاور تولید می‌شود. این اعداد به ۸۱۲ GTS استالونه اجازه می‌دهد تا سرعتش در ۲.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر در ساعت را داشته باشد.