مجموعه تلویزیونی «دردسرهای شیرین» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۵ در دست تولید است و در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای شیرین» با هنرنمایی پوریا پورسرخ و مریم مومن روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش هایی جدی روبرو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد که گاه زمین می خورند و گاه بر می‌خیزند اما کسی نمی داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده...

سریال دردسرهای شیرین به تهیه‌کنندگی سیدعلی اکبر محمودی مهریزی و کارگردانی سهیل موفق برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ۵ سیما در حال تولید است.

پیش از این مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی نیز به عنوان سریال نوروزی شبکه ۲ اعلام شد. 

سهیل موفق، کارگردان فیلم سینمایی «شکلاتی» کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازیگری در سریال‌های تلویزیونی آغاز و از اوایل دهه ۱۳۸۰ به عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر سریال‌هایی همچون شهرک ترافیک، محله تهرونیا و… با تلویزیون همکاری کرد. آخرین اثر او در تلویزیون فیلم تلویزیونی مسابقه ازدواج در مقام کارگردان بود.