از اواخر سال ۲۰۲۱ در مورد ۳ گوشی میان رده گالکسی با پشتیبانی شبکه ۵G چیزهای بسیاری شنیده‌ایم، اما هنوز یکی از آنها به صورت رسمی اعلام نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، خبر مهم درباره این گوشی‌ها این است که ساخت آنها منتفی نشده‌ و نام‌شان توسط اداره استانداردهای هند (BIS) فهرست شده‌ است.

این سه دستگاه دارای شماره مدل‌های زیر هستند:

SM-M۳۳۶BU/DS

SM-A۳۳۶E/DS

SM-A۵۳۶E/DS

همانطور که ممکن است حدس بزنید، اینها نسخه‌های دو سیم کارته گالکسی‌های M۳۳ ۵G، A۳۳ ۵G و A۵۳ ۵G هستند.

M۳۳ بر روی Geekbench با چیپست Exynos ۱۲۰۰ اجرا می‌شود. ظاهرا A۵۳ در برخی مناطق از همان تراشه و در برخی دیگر از اسنپ‌دراگون استفاده خواهد کرد. با این حال، شایعات مربوط به رونمایی قریب‌الوقوع تراشه ۱۲۰۰ هرگز منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این امر ممکن است بر برنامه‌های سامسونگ تاثیر بگذارد یا خیر.

به هر حال، گالکسی A۵۳ ۵G یک میان‌رده خوب با صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتز و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این مورد وجود نخواهد داشت؛ با این حال، خودتان به رندرهای حدس‌زده شده نگاهی بیندازید.

رندر گالکسی A۵۳

گالکسی A۳۳ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰p+ Super AMOLED، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی خواهد بود و جک هدفون هم وجود خواهد داشت.

رندر گالکسی A۳۳

انتظار می‌رود A۳۳ و A۵۳ در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه شوند. ضمن اینکه گالکسی M۳۳ ۵G دارای باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

هنوز نمی‌دانیم این ۳ مدل چه زمانی رونمایی می‌شوند. سامسونگ در اوایل فوریه مشغول عرضه گالکسی اس ۲۲ و تب اس ۸ خواهد بود؛ بنابراین این ۳ میان رده ممکن است مدتی در انتظار برای رونمایی و عرضه باشند.