همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال تایلند دوشنبه 15 مهر با شکست سنگین مقابل پاراگوئه، وادع زودهنگامی را از رقابت‌های جام جهانی 2008 برزیل داشت.

به گزارش ایرنا، در دیدار بین تیم‌های تایلند و پاراگوئه که از گروه دوم مرحله مقدماتی و در شهر ریودوژانیرو برگزار شد، تیم تایلند با نتیجه هشت بر صفر مغلوب حریف خود شد تا دومین تیم آسیایی حذف شده در این دوره از مسابقه ها باشد.

پیش از این، تیم چین که نخستین حضور خود را در جام جهانی تجربه می کند ، با دو شکست متوالی برابر آرژانتین و مصر شانس حضور در مرحله یک چهارم پایانی را از دست داد.

در دیگر دیدار گروه دوم ، تیم پرتغال با نتیجه هشت بر یک آمریکا را شکست داد تا بازی این تیم مقابل پاراگوئه تکلیف تیم دوم این گروه در مرحله بعدی را مشخص کند.

در این گروه ، تیم ایتالیا با سه پیروزی متوالی و کسب 9 امتیاز صعود خود را به مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها مسجل کرده است.

در دیدارهای گروه نخست ، تیم روسیه با نتیجه پرگل 13 بر یک جزایر سلیمان را در هم کوبید و ژاپن با نتیجه چهار بر یک کوبا را شکست داد تا امیدوار به صعود به مرحله بعدی باشد.
ژاپنی ها فردا (17مهر) در دیداری حساس برابر روسیه قرار خواهند گرفت تا در صورت پیروزی برای نخستین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کنند.

در گروه نخست ، تیم ملی فوتسال برزیل با کسب 9 امتیاز راهی مرحله یک چهارم پایانی این مسابقه ها شده است.

در ادامه این دوره از پیکارها، امشب در گروه چهارم دو دیدار حساس برگزار خواهد شد که طی آن تیم ملی فوتسال ایران برای راهیابی به مرحله بعدی برابر اروگوئه قرار می گیرد و لیبی به مصاف جمهوری چک می رود.

در گروه سوم ، تیم گواتمالا به دیدار چین می رود و تیم های مصر و اوکراین برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم اکنون با کسب یک تساوی برابراسپانیا (3 بر 3) و یک پیروزی مقابل لیبی (4 بر 2) در مکان دوم جدول رده بندی گروه چهارم قرار دارد.