به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت جیاسام آرنا، این شرکت قصد دارد با اشتراکهای اینستاگرام به تولیدکنندگان در پلتفرم خود کمک کند «ارتباطات عمیقتری با متعهدترین فالوورهای خود ایجاد کنند و درآمد ماهیانه خود را از طریق دسترسی مشترکین به محتوا و مزایا انحصاری افزایش دهند» و پس از اینکه فالوورها مشترک شدند، آنها را دریافت میکنند. مزایای زندگی مشترک، داستانهای مشترک و نشانهای مشترک.
اشتراک اینستاگرام در ابتدا برای تعداد محدودی از تولیدکنندگان در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. با این حال، اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد طی چند ماه آینده این ویژگی را برای سازندگان بیشتری گسترش دهد.
ویژگی اشتراکها به تولیدکنندگان این امکان را میدهد تا قفل دکمه «اشتراک» را در پروفایل اینستاگرام خود باز کنند و قیمت ماهانه را به انتخاب خود تعیین کنند و اینستاگرام با استناد به تعهد خود برای حمایت از سازندگان پلتفرم اعلام کرد تا سال ۲۰۲۳ هیچ هزینهای برای این اشتراکها از تولیدکنندگان دریافت نخواهد کرد.
بیشتر بخوانید:
مشخص نیست چه زمانی اشتراکهای اینستاگرام در سطح جهانی عرضه میشوند، اما اگر آزمایش در ایالات متحده بدون مشکل پیش برود، انتظار داریم که این ویژگی در چند ماه آینده به طور گسترده در دنیا آغاز شود.