رییس دادگستری البرز به این سوال که «چرا ویلای چالوس را ساختید که بعد دستور تخریبش را بدهید؟» پاسخ داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین «بیایید کار جدی و همه‌جانبه را از رود چالوس شروع کنیم، دستگاه‌های حکومتی، دولتی و افراد عادی در بستر رودخانه و نه در حریم آن ساخت‌وساز داشته‌اند، باید در این مورد اقدامی یکپارچه و هماهنگ صورت گیرد، قوه قضائیه یکی از دستگاه‌هایی است که در بستر رود چالوس اقدام به ساخت‌وساز کرده؛ بنای مربوط به دستگاه قضا اگرچه یک بنای کوچک و قدیمی است، اما باید به‌عنوان اولین مکان در آن نقطه تخریب شود».
اظهارات فوق‌، بخشی از دستوراتی است که هفته گذشته، رئیس قوه قضائیه در شورای‌عالی حفظ حقوق بیت‌المال صادر کرد، حال پس از گذشت پنج روز، وعده رئیس دستگاه قضا عملی شد و بنای مربوط به قوه قضائیه در بستر رود چالوس، صبح امروز به‌عنوان اولین مکان در منطقه، تخریب شد.

در همین زمینه برخی این سوال را مطرح کردند که «چرا ویلای چالوس را ساختید که بعد دستور تخریبش را بدهید؟» فاضلی، رئیس دادگستری البرز در گفت‌وگو با صدا وسیما به این پرسش پاسخ داد و اظهار کرد که این بنا پیش از انقلاب ساخته شده است و به قوه قضائیه منتقل شده است. 

پاسخ کامل را در ویدئو ببینید.

تصاویر | تخریب بنای قوه قضائیه در جاده چالوس | بعد از این ساختمان نوبت کجاست؟

ببینید | تخریب ساختمان قوه قضاییه در بستر رود چالوس

دستور مهم قاضی القضات در مورد چالوس | موضوع تعجب‌برانگیز از نظر اژه‌ای؛ سازه‌های غیرقانونی را مقابل چشمان مسئولان ساخته‌اند