یک گوشی هوشمند پوکو (POCO) با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG در اوایل این ماه در فهرست گواهی FCC مشاهده شد. از سوی دیگر یک گواهینامه مالزیایی جدید هم نشان می‌دهد که این گوشی با نام POCO X4 5G در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، براساس گزارش‌های اخیر باید گفت که مشخصات POCO X4 5G شیائومی می‌تواند مشابه Redmi Note 11 Pro 5G آینده باشد.

اخیرا فاش شده است که مدل ردمی به یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی +AMOLED Full HD مجهز خواهد شد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی احتمالا مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه گانه ، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت باشد. احتمالا بر روی آن نیز سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر MUI ۱۳ اجرا میشود. این گوشی ممکن است از باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی میکند، انرژی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نسخه جهانی Redmi Note 11 Pro 5G به احتمال فراوان از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۹۰ پشتیبانی می‌کند. ممکن است با ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۲.۲ عرضه شود.

این گوشی قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه (فردا) در بازارهای جهانی عرضه شود. POCO X4 5G می‌تواند نسخه بهینه شده Note 11 Pro 5G نیز باشد. ممکن است تلفن جدید POCO در ماه فوریه رونمایی شود.