تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

سجاد غریبی در سال ۱۳۷۰ در شهر اهواز بدنیا آمد. در ۱۶ سالگی ورزش را شروع کرده و ۲ سال بعد و از سال ۱۳۸۸ به طور حرفه‌ای وزنه‌برداری قدرتی کار می‌کند. غریبی در ۲۳ سالگی وارد رشته بدنسازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین،  سجاد غریبی زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز ورزشکار حرفه‌ای پاورلیفتینگ (وزنه‌برداری قدرتی) است. فیزیک بدنی وی با کاراکتر هالک، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است.

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۸۰ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند. گزارش‌هایی از وی در روزنامه های خارجی منتشر شده این اخبار به به همراه تصاویر او در روزنامه‌هایی مثل دیلی میل، سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده‌است.

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

 خبر مبارزه احتمالی او با مارتین فورد ورزشکار غول‌پیکر انگلیسی با لقب "ترسناک‌ترین مرد جهان" نیز جنجالی شد و برخی هواداران سجاد غریبی و فورد رویارویی این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند.