ایران با این برد با ۲۲امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد.

به گزارش همشهری آنلاین شاگردان دراگان اسکوچیچ در هشتمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی به مصاف امارات رفتند و موفق شدند با تک گل مهدی طارمی به برتری برسند.

اسکوچیچ که در این بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد کرده بود مهمترین آنها بازی دادن به نورافکن به عنوان دفاع وسط بود. اتفاقی که با وجود حضور چند دفاع وسط در اردوی تی مملی کمی دور از انتظار بود.

در  نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار ایران بود و شاگردان دراگان اسکوچیچ در نظر داشتند با نفوذ از عمق دفاع امارات به دروازه حریف برسند.

یکی از خطرناک‌ترین موقعیت ایران در این نیمه در دقیقه ۳۲ شکل گرفت، جایی که توپ سرگردان در داخل محوطه جریمه امارات به علیرضا جهانبخش رسید و او شوتش را به زاویه مخالف زد که این توپ با اختلاف به بیرون رفت و مهدی طارمی هم که خودش را به سمت توپ پرتاب کرده بود، یک قدم کم آورد و نتوانست دروازه امارات را با قطع توپ باز کند.

در ادامه اما ایران به گل نخست رسید که هم جهانبخش و هم طارمی روی آن نقش داشتند. علیرضا جهانبخش در دقیقه ۴۴ ارسال دقیقی به روی دروازه داشت که قلی‌زاده هم با ضربه سر دقیقی توپ را راهی دروازه کرد اما ضربه او با بد شانسی به تیرک برخورد کرد ولی در همین لحظه طارمی خودش را به توپ رساند و گل نخست ایران را به ثمر رساند.

در نیمه دوم اول خیلی زود روی بی احتیاطی صادق محرمی ایران ده نفره شد. این اتفاق در حالی رخ داد که محرمی در نیمه اول یککارت زرد دریافت کرده بود و دلیل برای خطا در میانه میدان وجود نداشت.

بعد از این اتفاق اسکوچیچ سعی کرد با چند تعویض بازی را اداره کند. هر چند ایران روی ضدحملات چند موقعیت خوب گلزنی دوباره به دست آورد که شوت عالی جهانبخش مهمترین آنها بود. ضربه ای که گلر امارات به خوبی آن را دفع کرد. در وقت های تلف شده قلی زاده دو موقعیت عالی را از دست داد تا در نهایت این بازی با همان نتیجه یک برصفر به سود ایران به پایان برسد.

ایران با این برد با ۲۲امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد.