رویای همبازی شدن مسی و رونالدو در کنار هم به چند دلیل می‌تواند در فصل آینده رنگ واقعیت به‌خود بگیرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریستیانو رونالدو به‌تازگی به رکورد ۴۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام رسیده و این رقم ۳۳ میلیون فالوئر بیش از مجموع دنبال‌کننده‌های باشگاه‌های بزرگی مثل پاری‌سن‌ژرمن (۵۶ میلیون نفر)، بارسلونا (۱۰۵ میلیون)، رئال‌مادرید (۱۰۹)، یوونتوس (۵۲) و منچستریونایتد (۵۴ میلیون نفر) است. نکته جالب درباره دنبال‌کننده‌های باشگاه‌های رئال، منچستر و یوونتوس این است که آنها پس از جذب رونالدو توانستند شمار دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهند. این یعنی کریستیانو یک‌تنه از مجموع باشگاه‌های بزرگ اروپایی محبوب‌تر است.

درباره رونالدو خبر تازه‌ای سینه به سینه نقل می‌شود که او را در فصل آینده در کنار لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن به تصویر می‌کشد. باشگاه فرانسوی و مالکان قطری‌اش تلاش دارند تا امباپه را راضی به تمدید قراردادی ۶ ماهه کنند تا از محل فروش او به رئال‌مادرید مبلغی به‌دست آورند. پروژه رؤیایی این است که امباپه راضی به تمدید قرارداد بلندمدت‌تر شود و رکورد دستمزد را بشکند و بماند. اما اگر این اتفاق نیفتد، در پایان فصل دی‌ماریا هم آزاد خواهد شد و ایکاردی هم بعید است آینده نزدیک یا دوری در پاریس داشته باشد. بنابراین در خط حمله جای خالی زیادی وجود خواهد داشت. به همین دلایل پروژه تخیلی همبازی شدن مسی و رونالدو در کنار هم می‌تواند در فصل آینده رنگ واقعیت به‌خود بگیرد، هر چند که هر دو پیر شده‌اند اما باز هم می‌توانند مردم جهان را سرگرم کنند.

درصورت پیوستن زیدان به پاریس در فصل آینده، هر چند که زیدان ترجیح می‌دهد به تیم ملی فرانسه برود، این پروژه می‌تواند عملی شود. زیدان بدش نمی‌آید بار دیگر با ستاره‌ای که در کنار هم ۳ ‌بار پیاپی رئال‌مادرید را قهرمان اروپا کردند کار کند؛ اگر مسی هم کنارشان باشد و نیمار، سرخیو راموس و دیگران که چه بهتر و رویایی‌تر! در این‌صورت شمار دنبال‌کننده‌های پاری‌سن‌ژرمن یکشبه از ۱۰۰ میلیون نفر عبور خواهد کرد و همه مردم جهان دنبال خرید پیراهن پی‌اس‌جی با شماره پیراهن رونالدو، مسی، نیمار، راموس و... خواهند بود و غم از دست دادن امباپه فراموش خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین