تمام‌نشده یا رنگ‌آمیزی نشده است، اما آماده سواری. همکاری تریامف با ویلیامز، اینتگرال پاورترین و WMG دانشگاه وارویک اکنون به طور کامل مونتاژ شده و مهیای شروع آزمایش‎ها است. نمونه اولیه موتورسیکلت TE-۱ فوق‌العاده به نظر می‌رسد و اگر به تولید برسد، یک موتورسیکلت خیابانی وحشی خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، ویلیامز بسته باتری را نهایی کرده است، یک واحد جمع و جور، جذاب و شارژ سریع ۱۵ کیلووات ساعتی با خنک‌کننده و پوشش کربن یکپارچه. «انتگرال پاورترین»، موتور ۱۰ کیلوگرمی را تامین کرده است که حداکثر قدرت آن ۱۳۰ کیلووات (۱۷۴ اسب‌بخار) است و ۸۰ کیلووات (۱۰۷ اسب‌بخار) پیوسته تولید می‌کند. این خنک‌کننده یکپارچه خود را دارد و همچنین دارای یک اینورتر با توان بیش از ۵۰۰ کیلووات است. هر دو ادعای کارایی و سبک وزنی پیشگامانه دارند.

WMG بر روی آماده‌سازی ECU کار می‌کند، مدل‌سازی نرم‌افزاری، شبیه‌سازی و آزمایش را با مدل‌های فیزیکی طراحی‌شده برای شبیه‌سازی سواری در دنیای واقعی انجام می‌دهد. و تریامف یک موتورسیکلت ساخته است تا همه چیز را روی آن قرار دهد.

اکنون که همه چیز در کنار هم قرار گرفته است و آزمایش می تواند آغاز شود. Triumph TE-1 باید زیر آزمایش‌های متعدد قرار بگیرد تا مطمئن شوند که همه نرم‌افزار طبق برنامه‌ریزی کار می‌کند و برخی اندازه‌گیری‌های اولیه در مصرف انرژی و برد باتری را انجام می‌دهد.

و سپس، قسمت سرگرم کننده از راه می‌رسد، یعنی بیرون آوردن این وسیله برای ارزیابی سواری پویا برای دیدن اینکه آیا واقعا این موتورسیکلت جذاب، ایمن و قابل استفاده برای سوار شدن است یا خیر. باید سیستم‌های کنترل کشش الکترونیکی و چرخ را آزمایش کنند و این نقطه‌ای است که تریامف دقیقا نحوه تعامل ترمزها و سیستم‌های ترمز احیاکننده را بررسی می‌کند.

آزمایش باید تا اواسط سال به پایان برسد و در آن مرحله، رنگ نهایی و پانل‌های بدنه تمام شده و روی آن قرار می‌گیرند تا بتوانیم TE-1 را با شکوه مورد نظرش ببینیم.

بیشتر بخوانید:

با این حال به‌طور حتم به‌نظر نمی‌رسد که تریامف برنامه‌ای برای ارائه سریع این موتورسیکلت به بازار ندارد. در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است: «هدف کلی پروژه TE-1 بر توسعه قابلیت موتورسیکلت الکتریکی متمرکز شده است تا بتواند پنجره‌ای به موتورسیکلت برقی آینده تریامف، نوآوری رانندگی، قابلیت و مالکیت معنوی جدید و افزایش اعتبار و مشخصات صنعت و طراحی بریتانیا ارائه دهد.»

بنابراین در حالی که این یک نمونه اولیه بسیار هیجان‌انگیز است، ممکن است چندین سال طول بکشد تا به خیابان یا نمایشگاه‌ها بیاید.